torsdag 9 april 2015


"Home is not a place,  It´s a feeling of belonging, love and joy"

Ja, så står det på en av de nya glaslyktorna  från Majas cottage som fungerar precis lika 
bra som vas :)

Helt underbar lykta/vas!!!




Och nu är även de fina vita brickorna hemma, de finns i 2 stl och här syns den 
största ( de kommer också från Majas )
Flera fina lyktor har också kommit hem från samma ställe och den här "vita"  
med franska liljan blev en av mina favoriter. 


Och ni vet väl att Majalyktorna ( och det övriga från Majas ) gör nytta?
10% av intäkterna går direkt till barncancerfonden. 

Den här fina amuletten hänger på den stora glaslyktan/vasen.

.........................................


Igår var jag ledig och då blev det en tur in till blomgrossisten och snabbt 
fylldes bilen med ljuvliga blomster, bland annat härligt doftande lavendel.


De finns att köpa styckevis men jag gjorde även i ordning några arrangemang
som finns i butiken.


" I det enkla bor det vackra"

Underbara lokalt odlade pelargoner i en vit kruka, kan det bli mer sommar?

......................................


Vi har även fått en leverans med de vackraste tunna skira ponchos jag sett.
Ett härligt blommigt tyg. Dessa blir urfina uppepå en enfärgad top eller klänning.
Vi har även fått hem scarfes i likadant tyg.


Tre olika färgställningar á 299:- st


Nu ska jag borra ner nosen i min lavendelkruka och njuta av doften, för 
självklart kunde jag inte låta bli att handla med en hem till mig själv ;)

Ha en härlig torsdag, vi ses snart igen!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: