måndag 29 december 2008



Tack... och gott slut!






Tack för alla GRATTIS hälsningar både via bloggen och via mail.


Ja, nu är jag ännu ett år äldre och det känns helt ok. Snart kliver vi även in i ett nytt år och det är alltid spännande!


Massvis med nya möjligheter!



Tittar tillbaka på det gamla året och tycker att det har varit riktigt bra!









Men som sagt, mycket gott har det blivit dessa dagar!



Här bjuder jag på en annan av mina storfavoriter - gröna kulor!






Vi har ett underbart vinterväder. Solen skiner och det är dryga 10 minusgrader.






Julbocken är frostvit.


Idag blir det en tur till grannstaden med döttrarna.


Vad ska ni göra?


Här hemma har julen börjat plockas undan lite smått.


Önskar er alla ett gott slut!

Vi ses snart igen!

Kramar från

Carina

10 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så vackert frostigt - speciellt bocken!

Idag skall jag till stan och shoppa - har nästan abstinens.
Alla härliga släktbesök till all ära men mellandagssrean har man helt missat.;-)

Kram Maud

Vit Spets sa...

Så härliga bilder - gillar oxå den frostiga bocken!!!

I dag skall jag & sonen gå på butiker som han gillar (game) dottern är uppbokad med moster & springer redan på stan :)
Sedan får vi se om jag ståååååår ut med de barrande granarna :)

Önskar Dig oxå ett Gott Slut & ett Gott Nytt År...

Kramis
//Siv

Sara sa...

Hejsan
Här har vi det också härligt frostigt. Ett riktigt gott nytt år till dig med.
Kram Sara

Lallis - liv och leverne sa...

Åh så fint! O ch gröna kulor - älskar jag också:)
Ha en fin dag idag.
kram Lallis

Nettan sa...

Härliga bilder & en söt frostig " Julbock ".

Önskar dig med ett " Gott Nytt År "
Kram Nettan

Sjabbig men chic sa...

Om jag inte har sagt grattis så säger jag det nu! Kommer faktiskt inte ihåg Carina det är illa det här.
Bocken är underbar men gröna kulor.. det kan det ju bara vara du och Lallis som tycker om!;)

Kramar från Lisa

Mamma C sa...

Dessa gröna kulor är så jättegoda. Bocken var riktigt frostbiten :-)
Kram mamma C

Anonym sa...

Hej på dig! Kikar in för att önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
Tänk vad otroligt fort ett år går ändå.Vädret har hos oss också visat sig från sin bästa sida och var ut på en riktig långpromenad med min käresta hund Olga.Gick där och funderade på en ny liten vän till henne för hon har blivit så pigg och glad av min dotters lilla papillon. Naturligtvis även då en Berner.Ett nytt år för mig känns som ett ny början och få göra ett bokslut av det gamla i strävan att gå vidare i livet.
Önskar dig allt gott och hoppas du får ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
kram ewa

Lea sa...

Ååååå hej Carina!
Så härligt krispigt ni har ute! Men jag vet hur inni norden kallt -10 kan kännas...som 25 minus hos oss det är otroligt kallt hos er då.:-)
Grattis så himla mycket så knasigt när man är liten men skönt när man blir stor att fylla så sent på året:-)
Önskar dig en riktigt skön nyårsafton med gott bubbel och trevligt sällskap!
/Lea

Sallys hus sa...

Hallå där!

Nu äntligen har jag haft tid att sitta ner med näsan framför datorn.....
Julen har passerat allt för fort....snart är man inne i den vanliga trallen igen.

Grattis så här några dagar för sent.
När man var liten var det inget kul att fylla år kring jul.....jag var så avis på alla kompisar som fyllde på sommaren och fick paket mer utspritt över året....(jag fyller 27/11)
Nu kan jag tro att det har vissa fördelar att fylla precis under julen...huset är städat och frysen full av bullar o kakor....;)

Så mycket fina bilder du visar från ditt hem...det ser så juligt o stämningsfullt ut.
Tack min vän för att du länkat till mig också......bilden på tomten....han är sååå söt!

Gott nytt År!
Kraaaaaaam Katarina