onsdag 24 november 2010

Adventsbestyr




Kursiv
Idag blåser det friskt och efter morgonpromenaden känner jag mig alldeles urblåst.
Jag har börjat adventspiffa med ljusstakar och stjärnor i fönstren,
och de lyser för fullt redan! Annars vore det becksvart i våra fönster och hur kul är det?
Här är det intensiva dagar just nu och då gäller det att utnyttja de lediga stunderna.






Så här ser det ut på min "fuskspis" just nu.
Underbar kruka med änglar på sidan, tunga gedigna ljusstakar,
en vacker vit byst och ett buxbomshjärta.
Alla saker hittar Du hos oss i Slottsboden
Webshopen är mitt dåliga samvete, tiden har inte räckt till för att hålla den
uppdaterad men just nu håller jag på för fullt med att fylla den, så välkommen att
kika in!
Klicka här så kommer du dit!
Idag ska jag fotografera fler saker, så sakta men säkert fylls den på!
Och ser du något här på bloggen som inte ligger med i webshopen går det
alltid bra att maila mig ( info@slottsboden.com )








Ha en fin onsdag även om det blåser friskt!



Snart är det dags för mig att ge mig av till butiken och öppna för dagen.
Vi kanske ses?
Kramar från Carina

Inga kommentarer: