måndag 22 november 2010

Mossigt...





...är det här!
Mycket mossa går åt just nu till alla möjliga dekorationer.







En krans pyntas ihop ganska snabbt med en halmstomme, lite mossa och blomtråd.
Sen är det bara att dekorera efter tycke och smak.




Vad vore julens blommor utan lite mossa?
Härliga vita pokaler från Dommo by Gawor. Den lilla med en hyacint och den stora med
ett blockljus. Och så mossa förstås!!!



En söt glasklocka på fot, och just nu är den fylld med mossa.





Nu är det måndag igen, jag tycker dagarna går så fort!


Det känns som om veckan bara består av måndagar och fredagar.
Nu ska jag dyka ner i mina jullådor och se vad som gömmer sig i dem.
Lite adventspynt får komma fram redan nu, ljusstakar i fönstren och stjärnor...
Nya gardinerna till köket ska jag också försöka få på plats.
Mmmm, nu har vi en härlig tid framför oss!

Ha det så gott och tack för att ni kikar in här!

Jag blir så glad för era hälsningar!!!



Kramar från Carina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carina!
Tack för dina "mossiga" bilder! Du är verkligen inspirerande.Jag ångrar bara att jag inte tog reda på mer mossa när det begav sig.. men lite ska jag fixa till!
Ha nu en underbar vecka!

Kram från Birgitta

Patricia sa...

Va fint du pyntat .. du är så händit!!! .. =)

Kram Patricia

Photo by Maria sa...

Mossa måste jag med ut och plocka och en minigran skall jag med ta hem från skogen..
Du har pyntat så snyggt..

Kram Mia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tack för underbara och inspirerande bilder. Hoppas att snön inte blir kvar för jag märker att mossförrådet börjar ta slut=)

Kika in hos mig, du har något att hämta där=)

Ha en fin fortsättning på dagen!
Kram,
Regina