onsdag 10 november 2010

Vintermorgon...


... med tända ljus.
Ja, vilken tur att jag hunnit plocka lite av skogens skatter innan snön föll!
En stor ljusbricka till bordet fick det bli.




Fylld med mossa, kottar, några sidenrosor, en grön växt, pärlor och lite änglahår.




Och taklök förstås!
( som jag kanske gjorde illa när jag stack en pärlnål i dem... )


Kursiv



Nu är tävlingen inne på Facebook avgjord och vi har dragit en lycklig vinnare.
Men jag tycker vi fortsätter med en tävling här på bloggen också, jag såg att
igår var det 3 år sedan jag skrev mina första rader här på bloggen!
Håll utkik, utlottning kommer inom kort! Jag ska klura ut ett bra pris först.


Kursiv


Soffan och fåtöljerna har fått nya kuddar och plädar i mjukaste brun "päls", sååå härliga!

"Pälskuddarna" hittade jag på Hemtex, de vita långhåriga fårskinnskuddarna köpte jag

hos Melinda förra hösten. De påminner om Elvis päls!!! ( när han är ren o fin... )

Nu ska vi ut och plumsa i snön, sen är det dags att öppna butiken för dagen.

Hoppas vi ses!

Kramar från Carina




5 kommentarer:

Patricia sa...

Åh vilken fin ljusbricka du fixat till..du är så händig!

Härligt med lite nytt, jag vill göra så mycket här hemma men vill inte skaffa något nytt förrän det är dax i nya vardagsrummet, så jag får nöja mig med det gamla o lite tråkiga .. =)

ha en bra dag!
Kram Patricia

Min Skattkammare sa...

Hej Carina!
Vilka härliga pälskuddar!
Vill bara skicka en kram...det var ett tag sem jag kikade in hos dig.
Var tar tiden vägen....?
Ha det så gott vännen!
Kramar Kicki

Photo by Maria sa...

Så mysig bricka med alla ljus, mossa och taklökar :-)

Och kuddarna ser för sköna ut att burra in sig tillsammans med..

Kram Mia

yanmaneee sa...

air jordan
yeezy boost 350
moncler jackets
kd 13
yeezy boost 350 v2
balenciaga sneakers
yeezy boost 500
kd 12
yeezy boost
jordan 12

pheaut sa...

w1q92k3l04 i8o42j6z25 f4z24q2w87 u0e53o3g56 x7d90s3h04 e1g54j4v95