onsdag 27 april 2011

Ljuvliga dagar





Hej på er alla i solskenet! Jag har varit lite frånvarande på bloggen ett tag, jag

missade till och med vårteckensutmaningen i måndags!



Men det har varit en alldeles underbar och fantastisk påskhelg och jag tror

ni har njutit av solen och värmen lika mycket som jag gjort!



Det har varit hektiska påskdagar i butiken med många glada och trevliga

kunder. Jag är så lycklig över att få träffa er alla!


Det var riktig sommarvärme i helgen och ljumma, sköna kvällar som gjorda

för att sitta upp länge i glada vänners lag.







Glasverandan är vårt extrarum och används flitigt och nu fylls det på med fler

och fler blommor hela tiden. Hortensior stortrivs där så länge de inte står

i gassande sol.



Nyheter packas upp i butiken hela tiden och nu har vi äntligen fått påfyllning

av de ljuvliga virkade plädarna och kuddfodralen. Nytt för den här gången

är också de underbaraste vita virkade dukarna som finns i 3 olika storlekar.

( har dock missat att ta kort på dem! )








Pläden är helt underbar, mjuk och skön och virkad i vitaste vitt bomullsgarn!



En fin present till en vän eller till sig själv!



Maila mig om ni är intresserade ( info@slottsboden.com ).


Många har hört av sig och frågat om gardinkappan och tillhörande längder

som jag visade på bloggen för ett litet tag sedan. Jag skrev att jag skulle lägga ut dem i

webshopen... men jag hann aldrig! De hade en rykande åtgång och just nu finns bara ett

fåtal meter kvar av kappan. Hoppas dock på att de snart kommer hem igen!




Ha det så gott. Vi ses snart igen!


Kramelikram Carina









1 kommentar:

Patricia sa...

Va kul med mycket kunder, då är det roligt att jobba .. =)

En massa fina saker som vanligt .. =)

Kram Patricia