onsdag 4 maj 2011

Lyckorus






Jag är så glad så jag hjulade av glädje när ett efterlängtat paket kom till oss igår.


Helknäppt? Ja, säkert, men det bjuder jag på. Vi har blivit återförsäljare till

Cath Kidstons underbara produkter!



Bland annat ljuvliga handcremer som gör händerna mjuka och goa

och de doftar så gott.







Dusch- och bodylotion med en mild doft av rosor, och en underbar flytande tvål.







Rose- serien innehåller naturlig rosenolja, och den har också läkande egenskaper och är bra mot naror och hudsprickor. Den är baserad på mjukgörande sheabutter och är extra skonsam. Dessutom helt fri från kemiska tillsatser och den innehåller inga färgämnen.





Förutom det ljuvliga innehållet i burkarna och tuberna så är förpackningarna

sååå vackra! Det här är ingenting man behöver gömma undan i skåpen utan de

får gärna stå framme.





Idag packar vi upp alla godbitar i butiken och jag känner mig så glad

över att vi har dessa fina produkter hos oss!







Det här var bara ett litet axplock av de härliga produkterna som kommit hem. Jag ville så gärna visa och dela glädjen med er!








Nu väntar lite förberedelser innan det är dags att åka ner och öppna butiken

för dagen.


Ha det så gott!


Kramar från Carina















3 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååå jag har kikat på dessa vackra burkar och tuber med ljuvligt innehåll i flera nätbutiker. Kanske dags att göra en tur till dig snart=)

Ha en fin onsdag!
Kram,
Regina

Dubbelörn sa...

Härligt! Ännu ett skäl till att besöka dig igen! :D

Kram

Patricia sa...

Va roligt med alla nyheter .. =)

Kram Patricia