onsdag 17 augusti 2011

Hjärtformar







Ännu en härlig morgon med sol! Den senaste veckan har väderprognoserna

lovat regn men solen fortsätter att skina till min stora glädje.


Flera leveranser med nya varor har kommit till butiken den här veckan.

Bland annat påfyllning av underbar keramik!


Ljuvliga pajformar som väcker lusten att baka. Eller hur?






Hjärtformen finns i brunt och som här ovanför i en svagt lila nyans och även i vitt.







Mycket annat fint packades också upp på hyllorna i butiken och jag ska ta lite

nya kort och visa er.


Idag väntar en stor kartong med textilier på att packas upp, gardiner, kuddar

och lampkjolar med mera. Alltid lika spännande att dyka ner i kartongerna och

se vad som kommit!


Önskar er alla en fin augustidag!


Tack för att Du tittar in här!


Kramar från Carina




Kursiv


Kursiv

4 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Nästa vecka har jag tänkt ta mig en biltur till dig. Måste ju kolla in leveranserna ;).

Kram

Patricia sa...

Jättesöta formar .. den bruna ser ut att vara gjord i choklad .. hi hi.

Kram kram

Sallys hus sa...

Haha....men jag var så säker...vem kan det då vara?? hihi...jag har letat bland kommentarerna men hittar inte....haha...förlåt...

Jag tycker inte solstolarna är särskillt snygga...de ser eg. rätt fåniga ut med hjulen som lixom hänger i luften. Jag ville ha fina vitmålade i trä....trodde vi var överrens maken o jag...men nix...han sa och han har ju rätt, jag vet det också...att vi har fullt upp med att ta hand om de målade och oljade möbler vi redan har, att vitmålat trä spricker och blir fult....dessa är ju underhållsfria så jag vek mig...de är ju åtminstonde vita....men näääästa gång det ska köpas solstolar...om typ 100 år....då ska utseendet gå före allt annat....;)

Dina hjärtformar är så fina... jag tror det är samma som Kicki har och de är hur fina som helst. Tyvärr behöver jag inga fler....fast när man ser sånna skönheter får man lust att bara råka tappa några i golvet av de man redan har så man helt enkelt måste köpa nya...;)
Kram o ha en mysig dag!

rosenälvorna sa...

Jättefina pajformar. Christina