onsdag 14 september 2011

Lazy days



Lata, sköna dagar på stranden , sand mellan tårna och dopp i det härliga blå vattnet!


Käre mannen och jag har tillbringat en vecka i gassande sol varvat med skugga

under parasollen på Cypern. Ja, underbara dagar har vi haft och nu är jag redo att

möta hösten här hemma.


Och höst har det verkligen blivit! Det blåser friskt så nu är det bäst att hålla i hatten!








Visst ser det underbart ut? Så här skulle jag gärna ha det i taket på verandan!







Vägen till hotellet kantades av bananplantor som var tyngda av frukt.






Många mysiga restauranger har vi besökt och det här var en av "pärlorna" ,

så himla mysig och trevlig!






Innan vi reste iväg så var det intensiva dagar på Formex-mässan. Den här gången turades

döttrarna om att följa med mig och jag är jätteglad att de delar intresset för

inredning med mig! De var till stor hjälp när vi gjorde alla beställningar och vi hittade

mycket fint kan jag lova!!! Nu är det bara att vänta på allt fint som trillar in under

hösten.


Vi har nya öppettider i butiken från och med september. Idag onsdag har vi öppet

14 - 18, torsdagar 12 - 15 och söndagar 12 - 16.



Och nu kör vi även igång med våra kundkvällar!


Har du inte bokat in en kväll ännu,

så hör gärna av dig så fixar vi en kväll för Dig och väninnorna!


Bjud med väninnor, arbetskamrater, mamma, systrar, svägerskor osv till

en kundkväll hos oss. Ni har butiken för er själva, vi har olika specialpriser som endast

gäller den kvällen och ni kan strosa runt i lugn och ro. Vi fixar kaffe o te,

värdinnan tar med sig ev fikabröd och ni har en mysig kväll tillsammans!

( Självklart får Du som "värdinna" en gåva av oss som tack för att du bjuder med dig

dina vänner )


Hör av dig via mail info@slottsboden.com om du är intresserad!



Ha en mysig höstdag! Vi ses snart!


Kramar från Carina











2 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Det ser ut som du haft det vackert och skönt på Cypern, härligt. Christina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka underbara bilder du delar med dig. Åååhh jag blir så sugen på att åka iväg till sol och värme...

Ha en fin morgondag!
Kram,
Regina