måndag 20 augusti 2012

Nyheter och förändringar



Intensiva men oj, så roliga mässdagar är nu över för denna gång. Jag är så imponerad
över alla leverantörer som bygger upp de mest fantastiska montrar och miljörer för dessa
dagar. Nu hinner jag dock inte gå runt och njuta av allt fint, tiden på mässan går åt till att
leta godbitar och göra snabba beslut och beställningar. Men självklart inspireras jag av allt
fint runtomkring!


Vi har hittat hur mycket fint som helst och nu hoppas jag bara att våra kunder också
kommer att tycka om allt fint som vi har beställt!


Nu är det måndag och en ny vecka fylld med nya möjligheter väntar.  Jag har gjort
slag i någonting som länge tyngt mina axlar och bara skapat dåligt samvete.

Jag har tagit bort vår webshop, jag har rensat bort allt i den och den kommer att stängas
ner helt och hållet med hänvisning hit till bloggen eller till vår hemsida.
Jag fortsätter mer än gärna med att skicka varor landet runt, det är bara att maila mig
när ni ser något här på bloggen som ni vill ha.

Bloggen känns lättare att hålla uppdaterad med nya saker, här är det lätt att visa upp
saker från butiken som ständigt förändras med nya varor.


Många långväga kunder besöker oss och ser något fint och så mailar de när de kommit
hem och självklart skickar vi gärna!

Jisses, sååå skönt det känns nu när jag tagit beslutet!



Alla bilder som jag visar idag är tagna på mässan.
Den här underbara skålen har vi gjort beställningar på och jag längtar tills den kommer!


Jag vill också tipsa om en ny butik som slår upp dörrarna idag.

Butik Vitt och brett i Hallstahammar.

Det är min goa ( och kreativa ) vän Birgitta som öppnar idag, läs mer inne på
hennes blogg www.vithortensia.blogspot.com

Ha det allra bäst och tack för att ni tittar in här!

Kramar från Carina



3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hallå där gumman!

Vad skönt för dig!
Det är alltid skönt att göra sig av med sina dåliga samveten!!

Jag börjar bli sugen på att åka till Formex o få lite inspiration...kasnke till våren...vi får se!!

Så mycket fint du visar!
Ha en fin dag!
Kram Katarina

Dubbelörn sa...

Klokt beslut! Saknar dig vännen, har du tid att ses i veckan? Måste få lite nya inputs fr ditt besök på formex :).

Kram

Vitspets sa...

Så mycket fint du visar oss
Kram Karina