måndag 10 september 2012

Semestervecka



Hemma igen efter en helt underbar semestervecka i Side, Turkiet tillsammans med
käre mannen. Vi har haft det oförskämt bra med långa, lata dagar på stranden med
sol och bad.





Sand mellan tårna och vågskvalp i öronen gör gott för kroppen!

Så välbehövligt att bara vara och inte tänka på någonting.


På kvällarna har vi strosat runt i Side, njutit av folklivet och shoppat i de små butikerna
som ligger kantade efter gatorna, slagit oss ner för en drink vid en uteservering och sen vidare
till någon av alla dessa mysiga restauranger som finns.
Underbara varma kvällar som gör att man aldrig vill gå och lägga sig!



Nu är batterierna laddade och jag är redo att möta hösten, inspirationen flödar och
jag har så mycket jag vill göra.

Igår var jag tillbaka på jobbet igen och det var en så härlig känsla att vara tillbaka igen
och träffa alla glada besökare i butiken.

Nu ska jag ta mig ännu en kopp kaffe och kika runt hos er andra, jag har lite att
läsa ikapp.
Ha en härlig måndag så ses vi snart igen.

Kramar från Carina








3 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Härligt!!!! Nu är du full av ny energi inför hösten!
Ha en fin måndag.
Kram Agnetha

hemma hos lilla mej sa...

Underbart!Vad skönt och vara laddat batterierna.Ha en go start på nya veckan.Kramar Rita ♥

Vit Hortensia sa...

Liiite avundsjuk! Nä...mycket avundsjuk :-) Det låter helt underbart med sol, bad och varma kvällar med strosande i lugn och ro.
Antar att du är härligt solbränd också!
Men... september visar sig ju från sin bästa sida just nu så då är hösten också mysig.

Ha det så jättebra!
Kram
Birgitta