måndag 24 september 2012

Silverbröllop


Hej hopp alla rara!
Nu väntar en ny vecka på att fyllas med nya utmaningar. Förra veckan var som sagt
smått kaotisk med alla leveranser och kartonger men oj, så kul!
Nu känns butiken höstfräsch och mysig och den här veckan fortsätter vi med att fylla på
med smått o gott.
...................

Jag har fått många mail till utlottningen och flera skriver att det är svårt att kommentera
härinne på bloggen. Snälla hjälp mig om du vet hur man gör det enklare?
Det är visst ordverifieringen som spökar, och jag som trodde att vi tagit bort den för länge sen!
( Jag har testat att kommentera inne hos mig själv och då blir det ingen ordverifiering... )
..............................


En underbar stor glasvas och höga ljusstakar i glas packades upp och fick följa med hem.


Ljusstakar med lite tyngd i, de står stadigt och extra kul när de inte kostar en förmögenhet
utan endast 85:- st


Vacker hög glasvas på fot som också står stadigt på bordet ( 195:- st )



Alltid kul med lite nytt på bordet, eller hur?



Käre mannen och jag har firat silverbröllop, tänk att vi redan har varit gifta i 25 år!
Oj, så fort åren går...
Nu står sammetsröda rosor på bordet och de är magiskt vackra, stora och sammetslena.

( Ni som följt bloggen ett tag kommer kanske ihåg att jag har berättat om hur vi firade
vår 25 åriga bröllopsdag redan för 6 år sedan, hihi.Försökte länka till det inlägget men oteknisk
som jag är så vill det inte... Vill man läsa får man klicka sig fram i högerspalten, först på 2008, sedan på september och scrolla till 19 sept ... )


Här var det kyligt nu på morgonen, bara 3 grader men det ser ut att bli en riktigt
vacker höstdag. Kanske dags att plocka undan mårbackorna?

Ha det så gott nu och njut av det fina höstvädret och glöm inte bort utlottningen
i det förra inlägget.

Kramar från Carina











 



4 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej Sötis!
Stort grattis till silverdagen..;)

Vad mycket fint du fått hem igen och rosorna...ååå heeelt fantastiska!!
Ordverifieringen är kvar.
Jag ska ta o länka till din utlottning nu...och googla på trägolv..;)
Kram o ha en fortsatt fin dag!
katarina

Vitspets sa...

Stort grattis till 25 års dagen eller silverdagen
Kram Karina

Vit Hortensia sa...

Visst låter det fint...silverbröllop!
och visst är det roligt att ha något sådant att fira!
Bo o jag var till Vardá i lördags, firade våra 30 år, åt supergod mat, vandrade på stan för det var ju Kulturnatta o så lånade vi Martins lägenhet en natt eftersom de var på bal på annan ort.
Det kändes som om vi gör något sådant alldeles, alldeles för sällan!

Kram
Birgitta

Anonym sa...

bape outlet
jordan 1 mid
bape
jordan outlet
hermes
bapesta
palm angels
yeezy boost 350
golden goose
supreme clothing