fredag 19 oktober 2012

Barnsligt förälskad


En fredagsbukett till er alla goa som tittar in här!
Hittade så söta kvistrosor på Ica ( för bara 39:- ) så det blev några buketter som får
sprida glädje här i huset.


Kan man bli kär i en kanna?
Ja, tydligen... för det har drabbat mig. En lite löjlig förälskelse men det bjuder jag på!
Första gången jag såg kannan var  på mässan, den stod på fikabordet hos en av våra
danska leverantörer och var fylld med mjölk. Bara så snygg!

Nu finns den hos oss i butiken och en har förstås fått följa med mig hem och hittills har jag
haft den som vattenkaraff.


Men den är förstås lika snygg till vinet!  Och då kommer texten fram tydligare.


135:- kostar raringen.


Snygga vinglas finns också hos oss i butiken



Fin "skruvad" fot och  etsat mönster, 55:- st



Nu ska här röjas litegrann så det blir helgmysigt här hemma och sen blir det nog en tur
in till stan och fixa lite smått o gott.
Till kvällen är vi bjudna på middag hemma hos yngsta dottern och hennes pojkvän, det
ska bli så spännande att se vad de har hittat på.

Ha en riktigt mysig hösthelg!

På söndag finns jag på plats i butiken igen mellan 12 - 16
Välkommen!

Och du vet väl, att jag gärna skickar om du hittar något du vill ha?

Hej så länge!

Höstkramar från Carina

4 kommentarer:

Vitspets sa...

Åhh vilken fin kanna ...
Ha en härlig kväll
Kram Karina

Marie sa...

Mycket vacker kanna, och alltid trevligt med vackra blommor inomhus. Kram

Sallys hus sa...

hej sötis!

men ååå vilken kanna! Förstår att att du blev kär..;)
Vilket klipp med rosorna...ååå vad jag längtar tills jag får köpa hem buketter igen..;)
Vilken fin lykta du har där utanför butiken...en sån har jag aldrig sett förut..
kram Katarina

deighez sa...

why not try this out moved here click here for more info go to these guys check my blog high end replica bags