onsdag 10 oktober 2012

Massor med nytt...


Jag har knipsat av blommorna på mina vita mårbackor och de har hamnat i
flera vaser istället. Tycker de gör sig riktigt fint i vas!
( ljuslyktorna på bordet är nyhemkomna, 25:- st )

Här är det bråda dagar just nu, mycket som ska hinnas med och jag känner inte att jag
är i fas med någonting... men så är det ibland och det är bara att göra det bästa möjliga
av allting. Flera fina leveranser med varor har hittat till oss de senaste dagarna
och en JÄTTEpall från Danmark har stått sen i måndags och ropat på min uppmärksamhet.



Helt underbara läderarmband från Danmark har också kommit denna vecka.
Ursnygga i brunt eller svart!



Svårt att välja färg?  Det behöver man knappast för de kostar endast 89:- st så man kan
unna sig bägge om det är svårt att välja.



Söt liten miniglaslykta á 45:- 


Den här godingen ska också packas upp idag! En har jag redan lagt beslag på själv,
och pyntat med hemma.
En ganska stor ( ca 16 cm hög ) glaslykta med text " Vintage" och ett grovt jutesnöre ( 145:- )
Jag fyllde den med lite grovsalt och ett stort värmeljus men tror jag ska byta till ett litet
blockljus istället...
En lykta som passar överallt!


Idag har vi öppet  14 - 18 och självklart är ni VÄLKOMNA!
( imorgon torsdag öppet 12 - 15 )
Jag kommer att riva och slita i kartonger för att packa upp allt fint som kommit
från vårt grannland Danmark, det ryms många godbitar i de kartongerna!

I helgen har vi även EXTRAÖPPET på lördag 11 - 15
söndag öppet som vanligt 12 - 16

Imorgon är det dags för stora elittävlingar här på Strömsholm under 4 dagar,
du kan läsa mer om dem här

Vi har flera fina EXTRAerbjudanden i butiken under tävlingsdagarna!

VARMT VÄLKOMNA!!!

Ha det så gott nu och hoppas ni har lika fint höstväder som vi har just nu!

Kramar från Carina


 


5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla mycket snyggt har du fått hem.Förstår att det är mycket .Njut dagen fina du .Kramar Rita ♥

Vitspets sa...

Hej vännen !
Så mycket fint du har fått hem från Danmark
Tackar för den fina vinsten jag blev jätteglad
Armbandet är jättesnyggt

Vitt hus med svarta knutar sa...

Roligt att ha så mycket fint att packa upp=) och armbanden är jättefina!

Kram,
Regina

Sallys hus sa...

Hej sötis!

men ååå så mycket fint..den sär med snöre o text...åå så stor vill-ha-stämpel den har..;)
iljorna är sååå fina! Lite lyxstämpel och jag ser framför mig hur de står på min köksö sen..;)
ha det gott!
kram Katarina

Patricia sa...

Åh, de där lyktorna var ju jättefina och armbandet skulle jag med vilja ha, måste nog ta en tur till dig snart .. =)

Ha det bäst!
Kram Patricia