måndag 24 juni 2013


Hoppas ni alla har haft en fin midsommarhelg!

Här bjöd midsommarafton på strålande sol och det var varmt och skönt, en helt 
underbar dag!  Midsommarhelgen är en helg med väldigt många besökare i butiken,
det har varit full fart alla dagar och jag har sagt det förut men jag måste säga det igen;)

 Jag är såååå glad över att få träffa er alla och hela jag ler i sinnet av alla fina ord ni 
strör över butiken!!!


Jag fick hjälp i butiken av Susanna (dottern) och på midsommarafton fick vi 
fina kransar i håret:)


Nu får ena kransen pryda madonnan ett tag.


Ni som följer mig på facebook och instagram har redan sett bilderna... men idag 
tyckte jag inte det fanns något annat att visa. 
Nu är det ny dag och ny vecka och endast en vecka kvar på juni! Jag ska kompletteringsbeställa 
en hel del till butiken nu och sen är det dags att åka ner och öppna för dagen.

Ha en härlig sommardag och hoppas solen skiner på er också!

Kramar från Carina

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Fina ni var i kransarna..
ha nu en fortsatt fin kväll och tisdag i morgon =)

Kram Mia