fredag 27 september 2013

Höstmys hos oss


Godmorgon alla som kikar in här!  Jag har som vanligt tänt ljus nu på morgonen 
och idag myser jag lite extra...

... ser ni det nya ljuset på brickan?

Ett helt underbart doftljus från Woodwick med en träveke som sprakar så mysigt när man 
eldar det.



Igår kom äntligen en stor leverans med de härliga doftljusen från Woodwick 
hem till oss i butiken. Det är ett nytt märke för oss i butiken men noga utvalt och provat
av mig sedan förra vintern ;)
Jag är tokkär i dessa ljus, jag tycker det är så mysigt och hemtrevligt med det lilla "spraket"!
Och de doftar så ljuvligt och inte alls för starkt.




Nu i helgen har vi "HÖSTMYS" i butiken med extraöppet på lördag 11-15 
samt öppet på söndag (som vanligt )  12-16
och självklart har vi flera fina erbjudanden som gäller denna helg!

Ett av dem är på doftljusen så passa på att testa dem!

20 % rabatt får ni på doftljusen 28-29 sept


Den här veckan har lastbilarna kört skytteltrafik till oss och vi har fått mycket 
skoj att packa upp, bland annat ännu mera godsaker.
Flera olika sorters te i fina förpackningar...


...smaksatt kaffe och det här är en av våra storsäljare och favoriter, såååå gott!


Olika sorters små tilltugg har också kommit som man lätt värmer i ugn eller micro 
och smaskar på till drinken till exempel;)
Och så en massa annat gott till helgmyset!



Nu i helgen lämnar vi även  30%  rabatt på kvarvarande vita stora fat med silverkant 
från Rif.
Ett kanonerbjudande på ett jättefint fat!



Och så påminner jag än en gång om höstloppisen i Borgåsund, väl värd att besöka!!!



Och även en påminnelse från oss i butiken;)


Nu blir det en kopp kaffe till innan det är dags att svänga ner till butiken 
och förbereda inför helgens "höstmys".  Vi har stängt idag men jag ska fortsätta 
packa upp varor och göra fint så ni känner er hjärtligt välkomna när ni besöker oss.
En sväng in till stan ska också hinnas med, jag behöver fylla på med härliga blomster 
till butiken så vi kan göra fina arrangemang 

Ha nu en alldeles underbar fredag och en skön helg!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: