måndag 16 september 2013

Ny vecka...


Septembermorgon och jag myser med tända ljus :)

Helgen har rusat förbi i rask takt, direkt efter förra inlägget så for jag iväg på 
en 24 timmars kryssning och vi var hemma igen sent i lördags kväll.

Och igår öppnade jag butiken igen efter 2 veckors semester och oj, vilket glatt 
mottagande jag fick!  Tusen tack till alla er för alla rara och goa komplimanger 
om butiken!  Ni är bara bäst!  Och som jag skrev igår på både facebook och instagram:

Jag har världens bästa och trevligaste besökare i butiken!!!



Den svarta brickan på bilden från PB Home packades upp i förra veckan och 
blev väldigt omtyckt!  Så fin att ställa på bordet och dekorera med lyktor mm.

Det svart/vit randiga kuddfodralet från PB Home som syns i bakgrunden
 är också ursnyggt och kostar 150:-

Ljuslyktor/vaser på bilden från 35:-  - 89:- 



Och nu har vi fyllt på med härliga mysiga "varg"plädar och kuddfodral 
( fuskisar förstås ) i mängder. Det har även kommit hem vita "kanin" plädar och 
kuddfodral, mjuka och gosiga.  Perfekta till höstens alla myskvällar!



Nu ska jag ta tag i den här dagen och göra något riktigt bra av den, jag är 
ledig och har inget inplanerat och det var längesen. Det finns förstås mycket som 
ropar på mig, små högar här och där men vi får se vad jag hittar på;)

Ha det allra bäst! Vi ses snart igen!

Kramar från Carina

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så skönt att du haft lite ledigt och varit iväg på lite skoj, då är det roligt att börja jobba igen. Mycket fint har du fått in till butiken också. Plädarna i fuskpäls verkar riktigt goa;-) Hoppas din lediga dag varit bra!
Kram,
Regina