onsdag 12 februari 2014

Vårkänsla och tröttmössa


Hur lycklig blir man inte när man hittar en sån här liten sötnos i gruset?

Jag hoppade högt av glädje, nu finns det hopp!

Den här hittade jag utanför butiken igår när jag var där och grejade, visst är det
väl härligt?



Inomhus får jag glädja mig åt de söta små pärlisarna som blommar glatt;)




Nu blir det tända ljus och ett par muggar kaffe så jag piggnar till.
Idag kändes det lockande att få ligga kvar under täcket för oj, vad trött jag 
känner mig. Men kaffe och en skön promenad ska nog få fart på mig:)

Idag kommer Maria från Våga och hälsar på, det är dags att beställa 
vårens nyheter! Alltid lika kul!

Och i butiken fortsätter jag med att ändra om och fixa så det ska vara 
fint till säsongsöppningen i slutet av mars.

Ha det allra bäst! 

Kramar från Carina

Inga kommentarer: