fredag 28 mars 2014

Butiksbilder



Fredagen är äntligen här och en hel helg ligger framför oss igen!

Och inte vilken helg som helst...;)

Nu är det dags för säsongsöppning av butiken!!!

Igår hade jag hjälp av Susanna ( äldsta dottern ) hela dagen med att plocka 
och dona, packa upp, ändra om osv. Idag bjuder jag på några bilder från butiken
som jag tog lite snabbt igår.


Idag ska jag prismärka och städa inför öppningen. Blommor ska jag också fylla på 
med förstås och så ska jag packa upp 3 JÄTTEkartonger som kom sent igår em:)



De här flaskorna från Greengate är något alldeles extra. Tänk, att fylla en 
med hemgjord saft och ge bort som present?
Men jag använder min som vattenflaska på bordet när vi äter. Jag gör ofta kolsyrat
vatten men petflaskorna är så tråkiga att ställa fram... så jag häller över vattnet
i den här fina flaskan istället:)


Blåvitt från Greengate, så fräscht och fint!


Och den nya serien med "spets"mönster är en av mina favoriter.


Det här är ännu en favorit som jag föll pladask för på mässan!


I en annan del av butiken finns det marockanska...

.... helt olikt det ljuva romantiska Greengate men oj, oj, oj så vackert.

Lattefärgat....


.....eller svart?  Finns även grått och fler färger är på väg:)


Vårens nyheter från Våga är också på plats och än en gång har de lyckas
få till en helt fantastisk kollektion med massor av snyggt!!!

Här syns ett litet axplock men mera finns hos oss i butiken.


Och ett hav av ljuvliga vitsippor!

Buketterna kostar 15:- st och  är fina att vårpynta med.

Nu blir det kaffe i uterummet innan det är dags att åka ner till butiken.
Solen strålar, himlen är blå och det ser ut att bli ännu en härlig vårdag!

Du har väl inte missat gårdagens inlägg med våra öppningserbjudanden?

Varmt välkomna att besöka oss!  

Ha en härlig helg!!!

Kramar från Carina


4 kommentarer:

Anna-Leena sa...

Åh så mycket fint där hade jag gärna kunnat shoppa loss.:)
Älskar greengate.

Trevlig helg.
Kram Anna-Leena.

hemma hos lilla mej sa...

WOW så himla mycket fint .Älskar greengate jag också finns nog få som inte gör det .Lycka till med öppningen .Ha en mysig fredag och en skön helg .Kramar Rita

Patricia sa...

Ja det var mycket fint du fyllt på med, det är bråda dagar hör jag .. men så kul att piffa o fixa iordning, det ska jag göra i min lokal nästa vecka inför mitt nyöppnande .. =)

Ha en skön helg och lycka till med premiäröppnandet =)

kram Patricia

Sallys hus sa...

Hej sötis!
men oj sååå mycket fint!
Måste nog bli en sväng till dig snart..;)
Ha en underbar helg nu!
kram Katarina