tisdag 22 augusti 2017


Idag är det minsann ingen vanlig tisdag -  neee, för idag är det Linnéas födelsedag!

Grattis Linnéa 23 år!!!

Tänk att det är 23 år sedan vårt fjärde och yngsta barn föddes. Oj, vad åren går!



Linnéa och hennes sambo Thomas. Det är lite drygt 5 år sedan de flyttade ihop
i lägenheten, Linnéa skulle fylla 18 en månad senare. 

Idag har hon fullt upp i salongen med att fixa håret på sina kunder så hon ställde
till med kalas för oss alla i söndags eftermiddag.



Massor med gott hembakat bjöds det på!  Hon är superduktig på att baka och testar
gärna nya recept ;)



Istället för vanlig tårta så bjöds det på himmelsk god "Daimmoussekladdkaka".


Stolt moster Linnéa ;)

Ja, det blev en riktig kalassöndag ett par dagar för tidigt.

.............................

Idag är det full fart, jag skulle nog behöva gummisnodd på timmarna för att få 
dem att räcka till men vi tar en sak i taget så löser det sig säkert :)

Imorgon börjar mässan och jag känner mig förväntansfull och tror vi kommer hitta 
mycket fint! 

Butiken är öppen som vanligt och Eva tar hand om den och hjälper er kunder:)

Jag uppdaterar på instagram så mycket jag hinner med under dagarna.
Ska försöka få till lite mer "live"filmer också så in och följ oss på instagram:
slottsbodenstromsholm
Jag lägger upp en hel del privat också så kika in på : carinaharju

Ha en toppentisdag!!!

Kram kram Carina

Inga kommentarer: