måndag 3 november 2008

Nu är det nära...



Äntligen! Nu är den på väg till oss i butiken! Väntas komma in under veckan, och alla ni som har förbeställt kommer jag att maila så fort lastbilen har varit här.


Om det är någon mer som vill beställa så är det bara att maila mig på order@slottsboden.com


399:- kostar den vita med 4 ljus.


Den kommer även hem med 2 ljus ( pris 265:- ) om ett par veckor och kan förbokas.
Superfin ljusstake som kan användas året om.



Nu är det ny vecka igen full med nya möjligheter!
Och nu är det mycket som händer!
Håll utkik här på sidan för det kommer att bli en utlottning snart. Såg att det är 1-årsjubileum snart för min lilla blogg!
Och nu är det nära till öppningen av webb-shopen!
Massor med spännande som händer...
Ha en fin vecka och tack för alla hälsningar!
Kram, Carina

3 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Den ljusstaken är himla fin!
Kram Lallis

Sara sa...

Hejsan

En sådan har jag köpt ny i år, så himla fin.
Kram Sara

ängeln i vitt sa...

Ljusstaken är jättefin. Rosorna gillar jag oxå. Vad kul och vad bra med en weebb-shop. Tänker spana in och skriva nota sen rattar jag till dig :-)

Vi kanske kommer förbi på torsdag.

Du har en award och en utmaning att hämta hos mig.

Kram Carina