onsdag 12 november 2008


Tack till alla!




Tack för alla lyckönskningar både via bloggen och via mail! Vad gulliga ni är!

Det känns jättebra att vi äntligen är igång, det finns alltid lite att justera men det får vi ordna under "resans gång".

Och jag är så glad över beställningarna som droppar in! Vilket gensvar!



I morse gjorde jag små lotter, jag skrev namn på alla ni som lämnat en hälsning under "kommentarer". Senare ikväll får nån av tjejerna hjälpa till med att dra vinnaren och så presenterar vi vinnaren av julpaketet på fredag!





Här har det pysslats litegrann. Vi har fått hem så fina "stålställningar" i form av hjärta och stjärna så jag blev så sugen på att testa!


Hjärtat ligger på bakbordet som jag fyndade häromveckan. Det ska förstås målas och sen tror jag det får fungera som pysselbord.




Lite murgröna hamnade också bland mossan.





Så här ser hjärtat ut från början, det är ganska stort ca 50 x 60 cm.




Nästa projekt blir att klä stjärnan, den är ca 53 x 53 cm.


Stommarna finns att köpa här och kostar 95:- st.



Tack än en gång för alla rara hälsningar!

Ha det nu så gott och titta in igen på fredag så får ni se vem som vinner julpaketet!

Kramar från

Carina

12 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Hej, och grattis till den nya butiken!
Har varit in och kikat och blivit sugen på allt möjligt. Det är första gången jag besöker din blogg. Jag är en alldeles nykläckt bloggerska. När jag ser alla fina bilder så inser jag att jag har lång väg att gå (eller kan det vara kameran?)

Jag vill gärna vara med och tävla om julpaketet!

Jag vill gärna länka till din blogg du får höra av dig om det inte är okej.

Hälsningar från Lisa

Sjabbig men chic sa...

Jaha, nu är det jag igen. Det är tydligen försent att vara med i utlottningen. Eller? Kommentaren är dessutom lämnad på fel ställe. Eller? Ja, jag är förvirrad!

Lisa

Dubbelörn sa...

Härligt att du äntligen sjösatt projektet :).

Stor kram till dig

Anonym sa...

Grattis, supergrattis till butiken....kikade in där tidigare idag,åhh så mycket fint det finns där!
Vad roligt att du ville vara med på min utlottning och tack för dina fina ord till mig :-D

Kram P

Vero sa...

Jösses vad mycket fint.

Då håller jag tummarna och väntar med spänning till fredagen!

Jen sa...

Halloj!
Vad glad jag blir när jag kommer in och ser att jag har fått en kommentar från dig. Tänk att det kan göra en så på bra humör!

Tyvärr kom jag för sent in till dig, för att kunna vara med i din tävling, men det får bli en annan gång. Grattis till din webb-butik!! Lycka till!! och ha det gott! / Jen

MiaMaria sa...

Hej!

Men vilka härliga stommar.....dem skulle man ju haft....

Och de vita hjortarna/renarna ser ju så fina ut......

Ha´en bra torsdagskväll...
MiaMaria

Anonym sa...

Hej Carina!
Grattis till en fin nätbutik. Nu slipper jag irritera mig över att inte hinna till dig för att fynda några vackra saker. Självklart tittar jag in till dig när tid ges.
Vilka fina renar, hur får jag tag i dom?
Kram, Tina

Sara sa...

Hej
Vad kul att det har gått bra med nätbutiken! Väntar med spänning på vem som vinner.
Kram Sara

Vit Spets sa...

Hej Carina!
Stort Grattis till Din fina webbbutik!!!
Har hittat många vackra saker som gärna skulle ramla ned i varukorgen, vi får väl se vad plånboken säger :)

Attans att jag missade utlottningen!!!

Måste tillbaxs å kika lite till
Kramis
//Siv

GårdsLyktan sa...

HEj!

Vad kul att du kommit igång med webbutiken, stort grattis.
Måste kika in på en gång!
Ha det bra!
Kram Sabina

Helena Sjögren sa...

Fiffigt med en färdig stomme. Själv har jag precis knåpat ihop en gran krans.. Inte det vackraste jag sett , den blev lite tunn. Får nog lov att fylla på med lite mera ris så blir den nog bra.

Kram kram