fredag 3 december 2010

Adventskrans







I förra veckan var jag och en väninna inne hos Kammaren i Västerås på en
inspirerande kranskväll och nu hänger en ny krans på vår ytterdörr.
Skaparlusten väcktes till liv och nu har jag fyllt upp förrådet med mängder
av material och kranstillverkningen är i full gång.




I helgen har vi öppet lördag 11 - 15 och söndag 12 - 16
Hjärtligt välkomna!



Kransar i olika utseenden finns till försäljning hos oss.


Kursiv



Och även ett fint specialerbjudande!



Vi säljer kvarvarande Lyra adventsstake för endast 479:-
( ord pris 599:- )
Gäller så långt lagret räcker
Nu önskar jag er alla en härlig adventshelg fylld med mys och glädje!

Kramar från Carina




2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Men oj, vilka fina kransar! Och jag önskar dig en underbar helg!

Kram Lisa

Photo by Maria sa...

Så fin krans.. Jag köpte en i år, var alldeles för lat för att tillverka en egen..

Ha nu en fin lördag..

Kram Mia