måndag 20 december 2010

Vackra halsband






En adventspresent till mig själv är ljuvliga halsband. Tänk, så otroligt många
duktiga och kreativa människor vi hela tiden träffar här i bloggvärlden!
Via Regina, " vitt hus med svarta knutar " hittade jag in på en för mig "ny" blogg
och det var till Jolin i " Livet i böj "
Jolin tillverkar de mest underbara smyckena och via hennes blogg kan du länka dig vidare
till hennes webshop och även Facebook.






Ett ljuvligt julsmycke som jag redan invigt, det fick följa med mig på julmiddag i helgen
och kommer att användas flitigt de närmaste dagarna!



Även detta fick bli en present till mig själv och är redan en favorit!




De är lika vackra på baksidan, på så vis blir det två smycken i ett!
Jag beställde även ett tredje halsband som jag glömt att fotografera, det
har jag gett bort till en väninna som julpresent och tack för all hjälp jag fått av henne.





Hoppas ni har det bra mitt i allt julstök? Är ni klara med julklappar och annat
inför jul?
Jag har en hel del kvar, de sista klapparna ska fixas idag och sen är det roliga med
paketinslagningen kvar. Lite julgodis kanske också hinns med idag.
Tack till alla er som kikar in här, det är tack vare er som det är så kul
att blogga!
Kramar från Carina

3 kommentarer:

Lissboden sa...

Hej Carina!
Vilka jättevackra smycken du visar. Jag måste gå in och titta på det hon säljer.
Jag hoppas att du har haft fullt upp inför julen i butiken och jag önskar dig och din familjen en riktigt God Jul.
Många kramar från Maria

Min Skattkammare sa...

Hej Carina!
Nämen, oj så sött smycket med flickan i är! Det passar dig!
Så skönt hörru med långledigt! ;o)
Jag njuter av blotta tanken....mmmm.
Nu önskar jag dig en fin och skön julhelg!
GOD JUL!
Kram Kicki

Patricia sa...

Åh vilka fina halsband, förstår att du gillar dem .. =)

Jodå, jag är i stort sett klar, ska slå in de sista 4 klapparna, men de finns hemma sedan länge... och maten är klar, bara jansson kvar att göra till Uppesittarkvällen .. =)

Ha det så skönt i jul!
Kram