måndag 24 januari 2011

En doft av vår...




Ja, nu är Formex-mässan över för den här gången och jag känner mig
väldigt nöjd med våra inköp! Vi har hittat mycket fint och flera "nya" leverantörer.
I 3 hela dagar har jag knatat runt i mässhallarna och ändå har jag säkert
missat en del. Men som sagt känner jag mig väldigt nöjd med allt vi har hittat!
Helgen har varit underbar, det är jättemysigt att bo på hotell men
lika skönt att komma hem till sitt eget igen!
Inspirationen är på topp och nu längtar jag tills det är dags att öppna
butiken igen!!!





Härliga textilier och mycket pasteller!



Muggar i mängder har vi beställt hem! Den här ljusgröna muggen med en fjäril på
blev min favorit och det kommer hem mycket fint i den serien, kaffekoppar,
assietter och tallrikar.




Och massor med fina smycken har vi hittat!
Nyheter från Pearls for girls förstås! Sedan har vi hittat nya leverantörer på
vackra smycken, men det återkommer jag med när de har kommit hem till
butiken. Lite spännande ska det väl vara, eller hur?








I torsdags följde Linnéa ( yngsta dottern ) med mig som smakråd och då hade
vi turen att träffa och få en liten pratstund med Maria. Och självklart förevigades
det med några foton!




Här visar Maria upp en av sina väskor för oss, och de var jättesnygga
men vi nöjde oss med en liten pratstund!



Nu ska jag smälta alla nya intryck och ta en promenad i solen.
Ha det gott och njut av dagen!
Kramar från Carina






2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag besökte mässan under lördagen, sex timmar gick vi runt maken och jag och det fanns massor av fint att titta på. Maria och Ernst träffade vi också=)

Kul att det snart är dax att öppna butiken igen. Nu vill vi ha vår!
Må så gott!
Kram,
Regina

Anonym sa...

När får du in fjärilsmuggarna och vad kommer de kosta? Skulle bli en perfekt 60-årspresent till min faster. Hon älskar, liksom jag, fjärilar.
Mvh Sofia