måndag 10 januari 2011

I det enkla bor det vackra





Visst är det så?
Nu när julen är bortstädad och nerpackad i sina lådor känns det riktigt skönt,
och allra helst nu de senaste dagarna när vi har haft plusgrader och sol!
Jag vet att det är för tidigt att drömma om vår men jag kan inte låta bli.
Idag är vi tillbaka i lite mer normala tider igen, det har varit härliga
lediga dagar men nu blir det skönt med lite rutiner igen.





Kursiv Den fina lampskärmen har jag köpt av Lavendeldrömmar




En liten söt tavla i porslin som jag loppade i mellandagarna.




Nu är det dags att gå ut en sväng och fånga några soltimmar, sen väntar
inventering.


Ni har väl inte missat att vi har REA i webshopen?

Än finns en hel del kvar och jag fyller på med nytt lite då och då.
Ha en bra start på nya veckan! Vi ses snart igen.
Kramar från Carina

3 kommentarer:

Patricia sa...

Ja nu är det slut på lat-dagarna och tillbaks till vardagens rutiner, på gott och ont .. =)

Det är svårt att inte få vårkäslor nu när det är varmt och solen tittar fram, men risken finns väl att vintern dröjer sig kvar någon månad till ... förra året fick ju värsta snöovädret i februari, då tror jag vi fick 40-50 cm snö på något dygn .. =)

Ha det så bra!!
Kram Patricia

Sara sa...

Hej

Ska genast kika in i webshopen :-)
Kram

Vit som snö sa...

Visst är det skönt ändå att solen börjar kika fram, det gäller att passa på när den syns:)
Härligt att ha en "anledning" att ta en tripp till London då o då:) Det är nog min favoritstad av alla tror jag. Så passa på nu när dottern bor där.
Ha det gott! Kram Cilla