onsdag 19 januari 2011

Imorgon är det ingen vanlig dag...




Idag känns det äntligen "högt till tak", solen skiner och vi har ett par minusgrader!
Solen gör mig glad och ger mig massor med energi och det är precis vad jag behöver nu.

Jag har passat på att flytta runt lite grejer, den stora fågelburen fick komma in från kylan,
den har stått ute på altanen och jag har inte sett den på ett tag så den känns "ny" igen.



Dörren står öppen ifall fåglarna vill in igen...



Imorgon är det dags för Formexmässan igen och det ska bli spännande
att se vad vi hittar för kul den här gången. Jag ska ta med kameran så kan jag
kanske visa lite glimtar i nästa vecka.





Och imorgon är det ingen vanlig dag för imorgon är det Susannas 20 årsdag!!!
Grattis Susanna!!!

I februari har hon semester och kommer hem ett litet tag från London och då

firar vi henne med buller och bång!!!

Ha det så gott nu och jag hoppas solen skiner på er alla!

Kramar från Carina



5 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Härligt att få hem dottern en sväng :).

Det är en underbar dag idag, gräsmattan är synlig på flera ställen.

Kan vi inte träffas nästa vecka?

Kram

Sara sa...

Vad roligt att åka till formex! Hoppas du får mycket inspiration :-)
Kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Grattis till dottern! Kul att hon kommer hem snart så ni får fira henne.

Det ska bli kul att åka på Formex, det blir första gången jag är med, men det blir på lördag.

Ha det så kul i morgon!
Kram,
Regina

Milla sa...

Min goa dotter fyller också 20 år, om en månad. Men hon är i USA, så det blir ett konstigt firande... Vi var inne tidigare i november och handlade lite saker av dig på Slottsboden, bland annat en fin gosenalle. Det var presenter till familjen där min goa dotter nu bor och tar hand om ett gäng barn, nallen var till en go tjej på snart 1½ år. I sommar ska vi åka och hälsa på, men rackarns vad långt bort det är...
KRAM Milla (i Kvicksund)

Uttan sa...

Grattis till Susanna!

Ja nu blir det spännande att se vad Du kommer att beställa hem till butiken. Och spännande att få se bilder därifrån.

Kram!