fredag 10 juni 2011

Bullfest






Det händer inte så ofta nu när barnen är stora att jag bakar bullar, men

häromdagen fick jag sån lust att göra det och då var det bäst att ta tag i det.


Så skönt att ha några påsar i frysen att plocka fram när det dyker upp fikagäster!








I butiken finns många fina servetter och det här är min favorit just nu,

finns både som liten kaffeservett och lunchservett.



Här strålar solen för fullt och det ser ut att bli en underbar dag igen!

Sommarlovet har börjat för vår Linnéa, sista riktiga sommarlovet. Nu är det

bara ett år kvar på gymnasiet innan allvaret börjar.








Visar den här lilla godingen igen, en supersöt liten bullig vas ( eller lykta )

som passar bra till sommarens blommor.

( 60:- )





Nu önskar jag er alla en riktigt skön helg med massor av sol.

Slå er ner en stund, ta en bulle så ses vi om några dagar igen!


Nyss backade en lastbil upp på gården och lastade av en pall med varor,


det är bäst jag går ut och tar reda på dem. Spännande att se vad det är som har


kommit hem nu.


Kramar från Carina










1 kommentar:

Patricia sa...

Åh va gott med nybakade bullar, här bakas det inte heller så ofta nurförtiden, men jag har tänkt att jag med ska fylla frysen med lite bullar när det blir dåligt väder och orken finns nästa gång .. =)

Må så gott!
Kram Patricia