måndag 27 juni 2011

Surprise




Bjuder er på en ljus och suddig bild på vår söta midsommarstång som käre mannen

traditionsenligt knåpade ihop till midsommar.


Det blev inte så mycket dans runt den men den höjde stämningen!


Midsommarafton bjöd på en överraskning för övriga familjen, det var bara jag och

käre mannen som visste om att Susanna hade 4 dagar ledigt över helgen och kom

flygandes hem från London på midsommaraftons eftermiddag. Linnéa och jag jobbade i butiken, det var full fart hela tiden och massor av glada besökare. Rätt vad det var dök

Susanna upp i vimlet och smet in bakom kassan! Jag önskar att jag hade haft kameran

beredd för att föreviga Linnéas min! Gissa om hon blev överraskad!







Midsommaraftonens kväll firades tillsammans med barnen och deras respektive och

mina kära föräldrar.Det var bara Jonas ( äldsta sonen ) som tyvärr inte kunde komma. Lite senare på kvällen dök även goa grannar upp på besök.







Idag är det dags att skjutsa Susanna till flygplatsen, 4 dagar går otroligt snabbt!



Hoppas ni också har haft en skön midsommarhelg!



Äntligen har sommaren och värmen kommit tillbaka och nu hoppas jag att den är här

för att stanna!


Jag sitter ute i solen nu och njuter med ett glas iste, läskande och gott!


Men nu är det dags att göra några beställningar till butiken innan jag fortsätter

njuta av solen.


Ha det gott alla.


Kramar från Carina







Inga kommentarer: