onsdag 1 juni 2011

Kaffemoster...





...är mitt andra namn. Jag älskar kaffe och börjar och slutar dagen med en god kopp

kaffe. Däremellan blir det ännu fler koppar.


Fina muggar och koppar gör självklart kaffet ännu godare.






Hjärtmuggarna finns nu i butiken i härliga pastellfärger, rosa, grönt och vitt.

Muggarna är formade som ett hjärta och när man häller i sitt kaffe så blir det i

hjärtform!







I våras köpte vi oss äntligen en riktig kaffemaskin och det är nog det bästa

köpet på länge. Kaffet smakar riktigt gott med nymalda bönor och nu är det snabbt och

lätt att ta sig en kopp kaffe.



Änglamuggen är också en stor favorit och finns hos oss i butiken.






Här är en riktig liten goding, finaste kaffekoppen från "Amandas keramik".

Handgjord keramik med de ljuvligaste rosorna och ingen kopp är den andra lik!


Du hittar den här


Nu är det redan juni månad och från och med idag har vi öppet veckans alla


dagar, hela sommaren! Varmt välkomna!!!



Nu är det dags för ännu en kopp kaffe innan jag tar itu med dagen.


Ha det allra bäst.



Kramar från Carina










1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Kaffe förstår jag ju inte hur man kan dricka.. Otäckt i mitt tycke.. men muggarna du visar är fantastiskt fina..

Kram Mia