måndag 4 juli 2011

Månbord





Hej på er allihopa! Vad kul att så många har funderat och gissat på vad det var jag

hittade i Arboga och inte kunde motstå. Några av er har gissat här på bloggen, några

har mailat och många kunder har kikat in i butiken och gissat på vad det är.


Många har gissat på pläden och några på en ny vas men ingen tänkte på bordet

som skymtade på bilden. För det var det jag hittade!


Och inte bara ett utan ett par!







Jag är så lycklig över mina nya månbord, det var inget jag hade letat efter men när de

plötsligt stod där så kändes de helt rätt!





De får stå ute på glasverandan, platsen kändes självklar för dem och nu har jag

någon mer stans att ställa blommor. Just nu är det mårbackornas plats.




Ja, det är det som är lite spännande med att åka iväg på loppis och till små antikbodar,

man vet aldrig vad man hittar.








Helgen har rusat förbi alldeles för fort och nu är det redan ny vecka och nya

utmaningar som väntar.

Linnéa skämde bort oss med en jordgubbspaj i helgen och den var försvinnande god!!!






I helgen har vi packat upp mycket nya varor men inget av det har jag hunnit

fota än. Hjärtesticksen på bilden kom för ett par veckor sedan men är så söta

att sticka ner i en liten blomma. Finns med flera olika texter och kostar 25:-

Ha en fin start på nya veckan så ses vi snart igen!


Kramar från Carina












4 kommentarer:

Ljusa vardag sa...

Alltid kul med antikbodar och loppisar. I Arboga har de ju gott om antikbodar och inredningsaffärer. Jättefina månbord och en fin blogg oxå förresten. Mvh Anna

Marita sa...

lyckliga du!! Jag söker febrilt efter månbord... vill bara inte betala så hiskeligt mycket för dem... Dina är hur fina som helst! Blir nyfiken på allt nytt du har fått hem till din underbara butik...kommer förbi, troligen idag!
kramar, Marita

Sallys hus sa...

Oj så fina!
Och två dessutom......;)

den där pajen ser hur smarrig som helst ut......med vit choklad på?

Kram kram Katarina

rosenälvorna sa...

Jordgubbepaj, gott.........;D Christina