måndag 18 juli 2011

Sommar - rea



Idag var det inga solstrålar som väckte mig, jag vaknade till grå himmel och regnets smatter på taket . Men här ute på verandan är det ändå ganska mysigt att sitta med

morgonens första kopp kaffe och lyssna på smattret.



Idag startar vår SOMMAR-REA , vi har sänkt priset på en hel del varor.





HALVA PRISET på kvarvarande tunikor från IB, de finns både i syrenlila och

vitt med vackra spetsar ( ord 529:- )





30 % rabatt på alla gardiner vi har i lager.


Hissgardin " Monogram" i 3 olika bredder och även knytbandslängder i samma serie.






Kursiv
Ljuvliga vita, skira knytbandslängder med broderade rosor ( ord pris 450:- för 2 längder )

Kursiv
Hissgardin finns också i samma serie (ord pris från 225:- )




Kursiv



Hissgardin och knytbandslängder i vitt med underbar text.



Cherish yesterday, Dream tomorrow, Live today



Dessa kostar också ord pris 450:- för 2 knytbandslängder och ord pris från 225:-

på hissgardinerna.



Vi har även sänkt priset på flera andra godbitar!



Välkommen att fynda!!!




Nu ska jag trotsa regnet och ge mig ut på en promenad innan det är dags

för dagens bestyr.


Tack till alla er som tar er tid och kikar in här!


Kramar från Carina







3 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Hej vännen!
Tänk....18 juli redan...
Det känns som att sommaren bara svischar förbi...som vanligt.
Så mycket fint man kan fynda hos er, det blir nog inga problem att sälja!
Tack snälla du för din kommentar och att du tog dig tid! Det är hopplöst och omöjligt att bedöma sig själv....nu gav ni mig nytt mod! En dröm om jag finge se den i tryck, men jag försöker vara realistisk. ;o)
Önskar dig en fortsatt skön sommar!
Stor kram
Kicki

Sallys hus sa...

Hallå där!

oj vad mycket fint du visar...
Synd att jag inte har tid att komma till dig....
Här är det fullt upp med målarpenseln och spaden.....;)
Vad skönt att få hem dottern igen.
Kram o ha en mysig fortsatt vecka!
Katarina

Unknown sa...

his comment is here c3n08l3u13 buy replica bags online replica bags in london replica bags and shoes check out the post right here x6h64p0s56 replica bags online shopping india replica bags from korea fake gucci g9l25k6w10 replica zara bags