fredag 3 februari 2012



Fina burkar har jag svårt att motstå och det här är en sådan godbit som jag inte kunde lämna kvar på hyllan när jag hittade den i en antikbod.


Fin att titta på och bilden gör mig glad.





Sen är det ju trevliga till förvaring och här fick det bli några köpekakor som

får ligga i den.


Idag är det redan fredag igen och jag har bara tänkt att jag ska vara hemma

och fixa och dona idag. Veckan som gått har varit fylld av aktiviteter och jag har flängt och

farit runt på en massa roligheter men nu ska det bli skönt att vara hemma.


Plock och städning står på schemat men jag har även tänkt hinna med lite

pyssel under dagen. Har äntligen hittat inspiriation igen och har plockat fram

mängder med träsaker som jag har börjat måla och det är så himla kul!






Ikväll vankas det "italiensk afton" till fredagsmyset. Lite småplock bara,

några goda salamisar, breasola, parmaskinka, marinerad parmesan, oliver och

lite annat smått o gott. Hembakad pizza med parma, mozzarella och ruccola står

också på menyn.


Hur ser ditt fredagsmys ut?



Önskar er alla en fin helg fylld med mys och glädje!


Kramar från Carina














2 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Hej, vilken underbart fin tavla! Trevlig helg, kram Christina

Vitspets sa...

Vilken fin tavla ...
Ha en skön helg !
Kram Karina