onsdag 29 februari 2012

Skynda fynda



Tidigt i morse tog jag den här bilden på vårt lilla köksfönster och jag tycker det


är så underbart nu när ljuset är här igen och det bara blir bättre och bättre för varje dag!




Engelska pelargoner i rosa har hamnat i fönstret som en färgklick.






' Igår var lastbilen här och lämnade en JÄTTEpall med ett axplock av vårens nyheter.


Jag har bara lastat in kartongerna i butiken och inte hunnit packa upp dem än. Men jag


vet att här döljer sig mycket fint!!! Jag lovar att visa så snart det är på plats.


Det här är bara början, nu i mars kommer det många fina paket till oss inför


säsongsöppningen.




För att göra plats med vårens alla nyheter som packas upp har jag fotat och lagt in


mycket fina REA varor i webshopen.




Klicka här så kommer du direkt dit.




Superfina gardiner, stolsfodral, mängder med vackra smycken från VÅGA mm.







Ett litet smakprov på ett av halsbanden.





Här är ett av de fina armbanden som reas ut och till det här finns det ett

jättesnyggt långt halsband som matchar. En del av smyckena säljes under

HALVA PRISET.




Bor du i närheten och vill hämta dina varor i butiken så går det bra att


kontakta mig på info@slottsboden.com så kommer vi överens om tid.




Beställer ni enbart smycken så blir självklart inte frakten 69:- . Jag hör av mig till


er då med rätt porto.







Nu bubblar det av vårkänslor i kroppen och det är så härligt!




Det allra bästa är nog vetskapen om att nu har vi en ljuvlig tid FRAMFÖR oss.




Ha det allra bäst, vi ses snart igen!




Kramar från Carina











2 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Jaaa....ljuset gör en alldeles prillig! Och solen...och värmen!
Vad spännande med en sån leverans! Särskilt roligt om man glömt bort något fint som överraskar i kartongen. Jag väntar också.....:o)
Nej...gå inte in än! ;o)
Kram Kicki

Vitspets sa...

Fina bilder vännen ...
Kram Karina