måndag 19 november 2012

Väggfägring


Förra veckan fick vi hem den här fina väggampeln i zink och här har jag fyllt den med mossa,
plättar i luften och en liten knoppig hyacint samt lite annat skojsigt, miniäpplen, kanel,
torkade apelsinskivor och ett par domherrar. Och så förstås lite pudersnö!

Väggampeln finna hos oss i Slottsboden ( 275:- )


Lagom till öppning igår hade jag knåpat ihop ett gäng med kransar och
de försvann i ett nafs så idag blir det en tur in till stan och inhandla mer material.


Vill du göra en egen krans så har vi material hos oss!

Tack för alla era rara hälsningar!

Vi ses snart igen!

Kramar från Carina




2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Jag har en massa material till att göra kransar men jag blir aldrig färdig.. Slutar alltid med att jag köper en hos mina barns pappas fru som gör och säljer.. Men i år skall jag försöka göra en egen =)

Så fina..

Kram Mia

Sallys hus sa...

Hej Carina!

men ååå så fina kransar!
jag skulle behöva hinna svänga ihop ett par stycken till våra dörrar..
Phu...det får bli sen det!
Vilken fin skål och den lilla ljuslyktan..å så fin!
Kram katarina