fredag 7 december 2012

Adventsmys och erbjudande


Hej mitt vita vinterland!

I köket har det smygit sig in lite rött tillsammans med allt vitt. Hittade så söt
kappmetervara som jag inte kunde låta bli att köpa. Vit botten och röda korsstygnsbroderier 
med rosor i hjärtform.
Kan det bli mer Carina än så?

Egentligen hade jag siktat in mig på de röda Sanna-hissgardinerna och längderna som vi har (hade) i butiken... men jag tänkte för länge och de försvann som smör i solen.
Nu hänger de hemma hos andra istället och sprider julglädje!

Men det finns fortfarande ett fåtal kvar av de röda hissgardinerna och jag skickar
gärna!


Snö har vi fått och nu finns det att göra som ni ser...


Utanför ytterdörren  hemma ser det ut så här just nu. Inte så speciellt inbjudande
och välkomnande... men jag får nog skotta fram lyktan och leta fram planteringarna
som gömmer sig där under.


Tassade ut i uterummet och knäppte ett kort på baksidan också.
Den svarta kudden på golvet är förstås till Elvis, här ligger han ofta och
spanar.




Idag blir det lite städ och fix i butiken  och självklart har vi ett nytt fint

adventserbjudande
( gäller tom söndag 9 dec, så långt lagret räcker )

30 % rabatt på de röda stolsfodralen från Nyblom o Kollén med volang, bakkappa
och hålsöm. Ord pris är 159:- st

Vi har öppet hela helgen, lördag 11 - 15 och söndag  12 - 16
Hjärtligt välkomna!!!

Och vi skickar gärna!


Ha nu en mysig och härlig adventshelg!

Kramar från Carina








2 kommentarer:

Vit Hortensia sa...

Så kul att det gick bra för Linnea!!...och att ni hade en fin "mor och dotter" tripp :-)

Ha det så jättebra!

Kramisnöyran!
/Birgitta

Vitspets sa...

Fina bilder ...
Önskar dig en trevlig 2 advent
Kram Karina