lördag 22 december 2012

Följ med en trappa upp!

( pyntad hylla i skåpet )


Hej lördag och dan före dan före dopparedan!

Idag får ni följa med upp på övervåningen och kika.



När man kommer upp för trappen hänger det här fina skåpet som är gjort av ett gammalt
fönster av en duktig snickare utanför Örebro. Just nu kommer jag inte på vad han eller
stället heter... men jag har skrivit om det förut.



Här är det också kul att pynta och ändra om efter årstid.


Bredvid skåpet står en stege lutad ( tillverkad av samma snickare ) och den byter också
skepnad lite då och då.
Inte så mycket pynt utan lite lagom, en krans, en tomtetjej och en skylt.


Skylten är en av mina favoriter och finns hos oss i butiken och kostar 99:-

Nu är det dags för mig att åka ner och förbereda för öppning.

Öppet idag, lördag och imorgon söndag 11 - 15

Sedan stänger vi för vintervila och jag går i ide ett tag, hihi. Öppnar åter när
solen börjar värma igen i slutet av mars, lagom till påsk!

Ha en fin lördag med mycket mys!

Jag hoppas jag hinner göra ett nytt inlägg imorgon!

Kram hela dan från Carina


1 kommentar:

Vita små hjärtan sa...

God Jul Vännen!
Kram Agnetha