onsdag 17 april 2013

Äntligen!


I förra veckan fick vi hem den efterlängtade keramiken och den är verkligen 
underbar! 
Kannor i flera olika färger, här på bilden syns den rosa.



Jag valde att sätta en bukett blommor i min men självklart är den jättesnygg
som tillbringare.


Kannan kostar 245:-


Ursnygga fat och skålar! Och sååå snygga att servera tex en sallad på.


Svårt att välja färg bara..., jag föll för den gråa serien men jag kommer säkert 
att blanda.


Jag tycker salladen gör sig så bra på ett stort fat.


I den stora skålen hamnade pastan och i den mindre blev det hemmagjord dressing.

Men det finns förstås massor med användningsområden! Och så är keramiken fin att bara 
ha framme, det blir ett snyggt blickfång!



Det svartvita är en stor favorit hos många!


Hur snygg kan man bli?


Välkomna in i butiken och kika på allt fint!
Nu har vi öppet onsdag o torsdag samt lördag o söndag 12 - 16

En ny sändning med keramik väntas hem inom det snaraste och är det något 
speciellt du vill vara säker på att få så går det jättebra att förhandsbeställa hos oss.

Här hemma fortsätter renoveringen men jag har inte så mycket att visa än. 
Ekar gör det i alla fall nu när det bara är ett tomt skal.

Slottsboden Strömsholm finns på facebook sedan länge ( länk i högerspalten ) och 
nu finns vi även med på Instagram ( sök på slottsbodenstromsholm ) så kika gärna 
in där!

Ha en riktigt skön vårdag!

Kramar från Carina


3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla mycket fint visar du .Ha en skön onsdag fina du .Kramar Rita ♥

Min Skattkammare sa...

Jättefin keramik!
Så nu har du öppet som vanligt igen.
Då får det bli en tur vad det lider.....
Skönt att snön är väck! (inte i skogen än...men snart) :o)
Må så gott!
Kram Kicki

Vit Hortensia sa...

Så härlig keramik! Håller med om att den grå är jättefin, som det stora fatet....perfekt till den färgstarka salladen!
Ha en härlig torsdag i butiken! Önskar att blåsandet kan lugna sig lite.
Kramelikram!
Birgitta