torsdag 11 april 2013

Strandfynd


Jag lovade att visa vad jag handlade på semesterresan  och här kommer några 
bilder. Jag tyckte inte att jag shoppade så mycket ;) men när jag kom hem och 
packade upp så fanns det en hel del.

Strandshopping på Koh Samui var väldigt trevligt!

Den här ärmlösa tunikan blev en stor favvo.



Knalligt rosa med sydda veck och till den passar VÅGA´s smycken fint!
Den här har jag använt några gånger sedan vi kom hem tillsammans med en svart 
kofta.


Likadan  tunika i en lysande ljusgrön nyans.


Såg mycket av dessa skarpa färger när jag sprang på stan i förra veckan.


Och kolla, VÅGA har ett snyggt armband som matchar :)  
( finns även halsband )



Flera härliga sommar/strandklänningar blev det också!


Den här strandklänningen följde med hem i flera färger och den kan nog funka här
hemma redan nu tillsammans med leggings och en långärmad top, eller vad tror du?


Så här kan det se ut när man strandshoppar.
(Instagrambild lånad av Susanna.)


En av kvinnorna  ( som vi faktiskt träffade även för 2 år sedan när vi var där ) har 
så fina virkade tunikor och den här gången handlade jag några stycken.
En svart och en vit lite längre och en kort turkos. 


Hihi, ja det var lite av det jag shoppade från solstolen.
Billigt är det också, de virkade tunikorna betalade jag ca 100 svenska kronor för 
och alla övriga klänningar och tunikor ca 50-60 kronor.

.....................

Nu är det snart dags att åka ner och öppna butiken för dagen och Du är alltid 
välkommen dit om du vill! Öppet 12 - 16

Igår kom äntligen en efterlängtad leverans som varit på villovägar - den vackra 
keramiken från RIF!

Ha en fin dag! Och vet ni vad, ikväll ska jag åka och hämta något som blivit nymålat!
Ska visa er sedan.

Kramar från Carina

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Åh så mycket snyggt, precis vad jag gillar, och billiga var de ju med =)

Ha nu en fin fredag i morgon..

Kram Mia