fredag 26 april 2013

Mera blommor och nyheter


Ljuvliga blomster som livar upp och får oss att må bra!  Idag blir det bilder från 
butiken tagna med telefonen igen, tänk så lätt det är med den att bara knäppa bilder 
lite snabbt även om inte kvaliten blir den allra bästa.

Gårdagen bjöd på ett alldeles fantastiskt vårväder och det var full rush i butiken 
med glada besökare. Blommorna jag hade tagit hem följde med hem i många påsar och 
även några färdigplanterade lådor.


Kul att det uppskattades  och som en kund utbrast :  " Åh, så skönt att bara komma hem 
och få hänga den på plats! "

Jag gör några nya lådor igen som finns klara till helgen men av utrymmesskäl kan 
jag inte göra några mängder. Det går även jättebra att beställa färdiga lådor enligt 
egna önskemål för leverans längre fram.


Här syns de fina trälådorna som en farbror tillverkar åt oss.

( Och man kan handla enbart trälåda eller enbart plastlåda med blommor i )



Vi har fått flera fina leveranser denna vecka, bland annat mängder med textilier.



Nu finns den fina gardinserien  -  Sanna i vitt  åter hemma igen!
Hissgardiner i stl 100, 120, 140 och 160 cm samt knytbandslängder.
Och ni vet väl att vi gärna skickar?
( info@slottsboden.com )


Turkost och rosa - härliga somriga färger!


Vacker rosa krans, 159:-


Sen vill jag påminna er  som bor här i närheten om lördagens LOPPIS i Borgåsund.
Många fina fynd går det att göra där!



Och självklart är ni även VARMT VÄLKOMNA  att besöka oss i butiken.

Vi har öppet lördag o söndag  12 - 16

Hoppas vi ses!

Nu ska jag åka ner och möta upp GB-glassbilen!  När jag åkte hem igår så 
trollade jag fram glassboxen och  nu är det dags att fylla på den igen!
För er som inte vet så stänger jag av den på hösten, bygger om den till ett bord 
och gömmer den under en stor duk tills det är dags för GLASS igen. 

Ha en fin vårhelg och tack för att just Du tittar in här!

Kramar från Carina



Inga kommentarer: