onsdag 7 augusti 2013

Favoriter


I förra veckan fick vi hem en jättepall med varor från Miljögården och bland 
annat så innehöll den påfyllning av en storfavorit ,  porslinsserien "Maison".  Det är en serie 
porslin som gillas av många, vi säljer mängder av den.  Tallrikar, muggar, skålar i olika 
storlekar och kannor. 
På bilden ser ni några av delarna och även lite annat smått o gott som finns hos oss.

Vi har ju en "lokal snickare"  som tillverkar mycket fint och unikt till oss. Här ser ni 
en av modellerna på nyckelskåp och även en stor fin bricka.



De här uppnosiga små godingarna beställde jag hem extra många av när vi var på 
mässan i januari, men de har varit restnoterade ända sen dess och dök inte upp 
förrän förra veckan...  Men som jag gissade så skulle de bli omtyckta och nu finns 
endast ett fåtal kvar i butiken  ( 55:- st ). 



Och mera blommor... nu har jag fyllt på med nya blommor igen och även gjort
flera av dessa arrangemang som gillas av många. Här blandar jag äkta vara med 
konstgjort ;) De söta rosorna har kommit hem igen om du vill pyssla ihop något eget.

Och igår kom äntligen STORA kartonger med textilier hem igen så nu finns 
både Sanna- serien och Elvira- serien hemma i alla stl i hissgardiner ( 100, 120, 140 och 
160 cm bredd ) samt längder. Många av er har väntat och jag har lagt undan och mailat
till alla er som beställt. 

Ha nu en alldeles underbar onsdag så ses vi snart igen!

Kramar från Carina



1 kommentar:

Anna-Leena sa...

Så mycket vackra saker gillade dom uppsnoffsiga voffsingarna super söta :)

Ha de gott!
Kram Anna-Leena.