onsdag 21 augusti 2013

Nyheter


Redan i måndags  kom den första leveransen med höstnyheter så jag har haft fullt
upp med att sprätta kartonger och packa upp:)  Sååå kul!!!

Många olika glaslyktor med fina slipningar fick vi hem, några av dem ser ni här 
på bilden. 


De lyser så fint på kvällarna...



Och så har vi fått hem helt underbara doftljus! 
Det finns ju mängder av fina märken doftljus på marknaden och jag har verkligen 
kollat runt för att hitta något som känns extra bra. Den här serien har allt jag sökte.

Snygga enkla glas med vit ( beige ) sojavax som gör de lättplacerade överallt.
Svensk kvalitet och design och till ett superbra bris, en bit under hundralappen för en 
brinntid på 60 min!

Och jag gillar att det är lätt att ta bort "klisterlappen" på framsidan med text så man 
bara får ett snyggt ljusglas!

Jag har redan hunnit testa "Pink grapefruit " som doftar friskt och härligt samt 
" Spicy pear" som doftar lite kryddigt höstigt och bägge storgillas!!!
Fler sorter finns i butiken att prova.


Snygga hästar och matchande ljusstakar har också kommit hem och de hann bara 
upp på hyllan innan de började flytta iväg till nya adresser igen, hihi. Men än finns 
några stycken kvar!


Ja, det var lite av allt nytt som trillade in härom dagen...

Nu väntar en kopp kaffe innan det är dags att åka ner och öppna butiken.

Önskar er alla en toppenfin dag!

Kramar från Carina

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Men så himla mycket fina saker du fått hem .Ljuvliga bilder .Älskar nu när man tänder mer och mer ljus på kvällarna .Ljusnarkoman som jag är !!!fniss.Pink grape lät spännande vad tar du för den ? Ha en skön onsdag Kramar Rita .