måndag 18 november 2013

Kransar och annat...


Måndag igen och en härlig helg har åter igen svischat förbi i rekordfart.

Det har varit en jättetrevlig helg i butiken fylld av glada besökare och många 
julklappar har slagits in i fina paket ;) 

Jag hade egentligen tänkt visa er några av mina egna kransar som jag binder
men jag hann faktiskt inte med att fotografera en endaste en... Kul i alla fall att 
kunderna gillar dem!  Så nu blir det till att göra några till...


Istället får ni se några av de andra kransarna som finns hos oss i butiken.

De här buxbomskransarna köper jag hem varje år, de är toppenfina och säkert 
behandlade på något vis för de håller sig fina i flera år! Mina egna som ligger i 
jullådan har jag haft i minst 4-5 år och de ser fortfarande lika fina ut.
( Och de är även doftfria! )

Superfina att hänga på en dörr inomhus eller ett vitrinskåp, kransen kostar 139:-
( band från 12:-/m )


De här kransarna gör jag av konstgjord buxbom, de är skira och fina att hänga 
på tex vitrinskåpet. De kostar 80:- st.


Julig och fin kottekrans med röda bär och rosett á 99:-


Ännu en fin kottekrans i 2 storlekar, 75:- och 110:-


Eller en liten  konstgjord grankrans ( passar även runt ett blockljus )  á 89:-

Ja, det var ett litet axplock av kransar som är fina att dekorera med.




Här hemma på hyllan står 3 av mina egna storfavoriter just nu.

Bärnstensfärgad stor ljuslykta á 139:- som sprider ett varmt och härligt sken,
den höga och helt underbara "mässings"krukan ( 269:- ) med en julros i och så den 
rara hästen som finns i 2 storlekar. Det här är den höga á 275:- och så finns det en
lägre hästvariant á 225:-

Nu är det bäst att ta tag i dagen för att hinna med det som ska fixas. Många paket
ska slås in och skickas runt om i landet, TACK till alla er som mailar och beställer!

Ha en toppendag! 

Kramar från Carina