onsdag 20 november 2013

Vackra granar och annat fint


Enkel och vacker, eller hur?

Jag blev kär i granen direkt när jag såg den och samtidigt väcktes nostalgikänslor,
för min morfar gjorde såna här granar  ( de dubbla som kommer längre ner på bild )
men då var de alltid gröna med röda eller guldiga ljushållare.

De här är jättefina, vitmålade med ljusgrå ljushållare, så stämningsfulla 
och vackra!


Fina både med och utan ljus.


De finns att köpa hos oss i butiken, våra öppettider hittar du här,
www.slottsboden.com

Jag har svårt att välja.... vill jag ha den enkla eller den dubbla....?


Den dubbla kostar 285:- och den enkla 175:-



Små söta pepparkakshus i keramik med plats för ett värmeljus  har också
 kommit hem, 95:- st.



Och en underbar plåtburk fylld med 400 g blandade kakor á 159:-
Jättefin present som både är rolig att ge och att få ;)


Mycket varor fortsätter att trilla in hela tiden och vi har fullt upp med att 
sprätta kartonger och få fram allt skoj. Jättekul att så många kommer och besöker 
oss!

Ha en härlig dag!  

Kramar från Carina

Inga kommentarer: