fredag 13 december 2013



Önskar Er alla en fin och stämningsfull Luciadag!

Här hemma väntas en ledig dag fylld av diverse skojsigheter, det blir  bland annat 
en tur in till blomstergrossisten för att fylla på med hyacinter mm inför helgen  och självklart
ska jag fixa till små och stora blomsterarrangemang till butiken:)



Några julklappar tänkte jag också att jag ska handla, sen får vi se vad dagen 
mer har att bjuda på. 



Ett helt hus väntar på städning... 

... och lite ska jag väl hinna med innan dagen är slut. Och en annan fika blir det 
nog också en sån här dag;)



Till kvällen blir det mys och mera tända ljus och jag  älskar den här fina marockanska 
lyktan som vi fick hem för en vecka sedan!!!
Den sprider ett så underbart vackert sken.

I helgen har vi öppet i butiken både lördag och söndag och ni är förstås

Varmt välkomna till oss!!!

Hos oss råder ingen stress, njut av lugnet och den vackra miljön. Vi hjälper till
med klappar till stora och små och självklart gör vi fina paket om ni vill!

Följ oss gärna på Instagram ( slottsbodenstromsholm ), där kommer jag att lägga 
upp mängder med julklappstips!

Ha nu en riktigt mysig Luciadag!

Kramar från Carina

Inga kommentarer: