onsdag 15 januari 2014

Tulpanfrossa


Jag frossar verkligen i tulpaner den här tiden på året och idag är det även

Tulpanens Dag  så då passar det extra bra!


De jag köpte igår är krispigt vita och jag blandade ett par buketter med 
en bukett vaxblommor;)


Nu ska jag i och för sig vara borta några dagar men jag hoppas käre mannen 
som är hemma uppskattar blombuketter lite här och där;)

Idag är jag uppe lite extra tidigt för att göra mig i ordning. 
Snart bär det iväg till Älvsjö och Formexmässan och idag behöver jag inte 
ta tåget, jag får åka med ett par goda vänner istället och det ska bli mysigt med 
lite resesällskap!


Jag hoppas på massor med inspiration och ska försöka ta mängder med 
bilder och ni som följer mig på Instagram ser många av bilderna där.

( På Instagram heter jag privat: carinaharju  och butiken: slottsbodenstromsholm)

Ha nu en toppendag! Det tänker jag ha;)

Kramar från Carina

Inga kommentarer: