torsdag 9 januari 2014

Vintervila


Vintervila i butiken men just nu är jag ändå där ganska mycket och jag 
öppnar gärna upp efter överenskommelse. Julen är nästan bortstädad och inventeringen
pågår för fullt, och himmel, så mycket smått det finns att räkna,hihi!  
Men det är skönt att få en överblick över vad som finns i lager inför kommande beställningar.



Förra året gjorde vi något "nytt"  under vintervilan, vi öppnade upp i några 
dagar och det är många som frågar efter det igen och varför inte?

Planeringen pågår för fullt men innan jag "spikar"  datum vill jag åka iväg
på Formexmässan och inspireras och göra vår- och sommarens beställningar.

Håll utkik här på bloggen, instagram ( slottsbodenstromsholm) och facebook 
så missar du inte det;)  Och det lutar åt att det blir i slutet av denna månad...



Flera av leverantörerna har redan skickat ut nya katalogerna och det är 
mysigt att ta en fikapaus och bläddra i dem och inspireras!

Här ovan syns Greengates katalog med hur mycket snyggt innehåll som helst!

Nu är det bäst att fortsätta med min inventering och alla andra tusen saker som 
jag har lust att göra;)  Nytt år och lediga dagar gör att nya idéer poppar som popcorn 
i huvudet på mig:)

Ha det gott och vi ses säkert imorgon igen!

Kramar från Carina


Inga kommentarer: