måndag 16 juni 2014

Favoritsittplatser


Morgonens favoritplats med kaffemuggen nära till hands är här i däckstolarna
på framsidan av vårt hus. Morgonsol, och skjuter vi stolarna nära huset hamnar 
vi i lä. Kan vara  extra skönt som tex i lördags när solen sken och det 
blåste "halv storm". 
Här har mina jalusidörrar hamnat för tillfället, det är min lilla "Provence hörna" ;)

Hoppas ni har haft en skön helg! Det har jag haft, jag har jobbat hela helgen
men det är alltid lika trevligt att vara i butiken och träffa alla goa besökare!
Och nu är vi redan inne i midsommarveckan.... jag förstår inte var tiden tar 
vägen??


Kvällens favoritplats är här i uterummet :)

Sittandes i fåtöljen har jag den här utsikten åt ena hållet...


... så här ser det ut när jag kikar rakt fram....


....och vrider jag huvudet åt höger ser jag detta ;)
Här är det mysigt att sitta och njuta av lugnet med mängder av tända ljus.


Här är en annan favoritsittgrupp :) 
Den står utanför butiken och här hinner jag sällan sitta ner men jag 
hoppas våra besökare njuter av att sitta ner här en stund.
Just nu står en bukett med de ljuvligaste pioner på bordet som Eva har 
haft med sig.


Magiskt vackra :)

Nu skiner solen och det ser ut att bli en härlig start på nya veckan. 
Nyss var lastbilen här med 2 pallar varor så jag vet vad jag ska göra, hihi.

Ha det gott och ni vet väl att vi har öppet veckans ALLA dagar 12 - 16?
Även i midsommar! Både midsommarafton och midsommardagen ;)

Kramar från Carina

Inga kommentarer: