onsdag 1 oktober 2014

Höstkänsla


Härliga höst!  Välkommen oktober  och  tack till härliga september,
som bjöd på soliga och varma dagar.


Hösten har flyttat in till oss också. När den kommer vill jag ha det lite mer 
ombonat. Några nya linnefärgade plädar, ett par nya kuddar och några svarta
detaljer har hittat hem tillsammans med antikfärgad mässing och lite "guld". 


De svarta kuddarna med mönster i "guldbeige"  är ett spontanköp från Indiska 
men blev pricken över i:et i soffan. Utifrån dem tillsatte jag lite mera svart och 
antikmässing som får sprida lite värme.


Suckulenter är en favorit, troligtvis för att de delvis är fina men framförallt 
lättskötta ;)
Hittade så fina bärnstensfärgade ljuslyktor i 2 stl inne i blomsterbutik och
den ena får agera kruka :)


Här inne är det lätt att förändra med små detaljer. Med vita väggar, vitt golv,
 ljusa soffor och matta kan jag lätt ändra karaktär. Passar mig jättebra 
eftersom jag gillar att ändra om. 


Ja, det var några glimtar från ena delen av vardagsrummet.
Den andra delen visar jag en annan dag :)

..........................................

Veckan har börjat intensivt och det har varit trevliga och inspirerande
dagar med butiken i fokus. 


Mera hortensiakvistar har hämtats hem och så fort det blir en liten stund
över på kvällen binder jag kransar ;)


Nya varor har anlänt och vi har haft 2 härliga  kundkvällar hittills denna vecka.

Sååå kul med dessa kvällar och vill du boka in en "egen" kväll i butiken 
tillsammans med arbetskamrater, väninnor mfl så hör av dig på mail:
info@slottsboden.com


 Vi har fått påfyllning av härliga ponchos igen och nu finns de i 3 färger!
Supersköna, smidiga och användbara både inne och ute :) 349:- st kostar de.


Nu ska jag fortsätta sprätta kartonger och packa upp nyheter från 
Kärrstegens gård, såååå mycket snyggt i de kartongerna!!!

Ha en härlig dag! Kom gärna och hälsa på oss, idag har vi öppet 12 - 18.

Övriga tider ser du här

Kramar från Carina

Inga kommentarer: