fredag 21 november 2014

Härliga helg


En fredagsbukett med rosor till er alla som kikar in här!

Och svisch så var det fredag igen och en mysig helg väntar på att fyllas med skoj.

Och tänk, jag tycker likadant vare sig jag ska jobba eller vara ledig för även om jag
jobbar så blir "helgkänslan" speciell ;)

Som vanligt så packar vi upp mängder med nytt i butiken  och även kära
 favoriter förstås:)


Moment...

I ett av paketet som kom i veckan låg dessa vackra kartonger...


....fyllda med ett vackert doftljus av sojavax i en glasburk med 
tillhörande glasklocka.

Så vackert förpackat i den svarta kartongen! För även om det "bara" är 
ett emballage så känns det lite extra lyxigt när det är fint förpackat, eller hur?
Och tänk, så fint att ge bort detta i present?



Hemma har jag placerat det på vår vackra assiett (99:-) som även passar bra
till ljusfat. Dekorerat med några rankor murgröna och bara njutit av den härliga
doften.  " Fresh air" , doftar inte så starkt utan enbart friskt och fräscht.


Och den vackra glasklockan är fin att ha över ljuset när det är släckt eller
kanske användas till något annat fint?
Doftljuset Moment kostar 149:- st


Just nu tillverkas kransar så fort tiden finnes, förhoppningsvis kommer några
stycken att hamna i butiken men först gör jag klart beställningar som väntar. 


Nu ska jag "bebismysa"  en stund innan det är dags att öppna butiken 
för dagen. Susanna och Loui är här och hälsar på :)

Den fina bysten á 149:- är också nyhemkommen till oss och du hittar den 
i butiken!

Ha en mysig fredag och en skön helg och Du är förstås varmt välkommen
att besöka oss!

Våra öppettider ser du här

Kramelikram Carina

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Wow vilka fina ljus! Tänk att få ett doftande ljus, i en vacker glashållare, med en slipad glasklocka och så dessutom packat i en fin kartong, DET är lyxigt.
Kram,
Regina